کد خبر : 1808547 | 15 بهمن 1400 ساعت 01:56 | 52.6K بازدید | 179 دیدگاه

بیلبائو 1-0 رئال: انتقام سوپرکاپ در اولین فرصت

اتلتیک بیلبائو با پیروزی 1-0 مقابل رئال مادرید، به نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا صعود کرد.

بیلبائو 1-0 رئال: انتقام سوپرکاپ در اولین فرصت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مارسلینو که دو هفته قبل در فینال سوپرجام با دو گل از رئال شکست خورده بودند، امشب موفق شدند با تک گل الکس برنگر به پیروزی برسند و راهی نیمه نهایی شوند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون موقعیت خاصی سپری شد تا اینکه در دقیقه 9، چیزی نمانده بود که والی تماشایی دنی گارسیا، گل اول بازی را نصیب بیلبائو کند اما واکنش عالی تیبو کورتوا، دروازه رئال را بسته نگه داشت.

در ادامه باز هم این تیم بیلبائو بود که موقعیت های بهتری روی دروازه رئال ایجاد می‌کرد؛ هرچند بازیکنان این تیم در زدن ضربه نهایی چندان دقیق عمل نمی‌کردند. هرچه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می‌شدیم بازی متعادل تر می شد و در نهایت این نیمه بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.

 

1688412

 

نیمه دوم را بیلبائو بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 بار دیگر همه چیز برای گلزنی دنی گارسیا فراهم بود اما ضربه سر او از کنار دروازه رئال به بیرون رفت.

در ادامه رئالی ها پیش کشیدند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بیلبائو ایجاد کردند اما در دقیقه 64 این تیم میزبان بود که می توانست به گل برسد ولی تعلل مونیاین باعث شد تا این فرصت از دست برود.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل برتری بودند اما نمی توانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. تا اینکه در دقیقه 89، سرانجام این بیلبائو بود که به گل رسید. روی یک توپ گیری خوب پشت محوطه جریمه رئال بود که پاس میکل وسگا درون محوطه جریمه به الکس برنگر رسید و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه رئال فرستاد.

 

1688413

 

رئالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل تساوی برسند اما ایسکو نتوانست از این فرصت استفاده کند و در نهایت بازی با برتری 1-0 بیلبائو به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها